Поцілунки, кохання та гороскопи.

Привіт, я Мирослава!
    Настав час нам познайомитися поближче. Мене зовуть Мирослава Сенченко (фото зліва) та я веду цей блог, де все "пробую" Вам розповісти про те, як правильно цілуватися, як поводити себе при знайомстві з дівчиною чи хлопцем, що можна подарувати на якусь "подію" чи річницю. Я поки-що незаміжня, але, звичайно хлопці мене не обділяють увагою. На них я "пробую" провірити те про поцілунки, про що розповідаю тут.
   "Загорілося" мені нещодавно ознайомитися з тим, що там мені пророкують зірки в цьому житті. Персональний гороскоп - якщо простіше. Але ж, звичайно, безкоштовно. І що? Виявляється, що слово
"безкоштовно" на сайтах означає можливість безкоштовно "заповнити анкету", а  от результати можна отримати за СМС середньою вартістю приблизно 45 грв! Йо-йо, мене таке не приваблює ... Але, як колись в старому радянському кіножурналі, була заставка: "Мы не привыкли отступать, нам расколоть его поможет киножурнал: " ... все знать"! Я познайомилася з гарним хлопцем, який влаштував мені це безкоштовно (умовно).
    І тут в голову стукає така думка: "А це ж дійсно чудовий та оригінальний подарунок, який задовольняє 3 умовам ідеального подарунку - недорогий, несе індивідуальність та від щирого серця. Такі речі не викидають. Якщо його гарно оздобити та красиво піднести, вийде супер-подарунок!



Мій персональний гороскоп, аж 5 аркушів.

До речі, там моя улюблена  гра - "Техаський холдем", можливо там і зустрінемося, за гральним столиком.
  А зараз тренуйтеся на хлопцях та дівчатах "правильно цілуватись", весна, тому поцілунки від цього особливо солодкі!
           

1 коментар:

  1. влаштував мені це безкоштовно (умовно).

    XD Прям безпалівний такий натяк.

    ВідповістиВидалити